بروزرسانی: 1402/02/19

مبنا الکتریک بنیان

مبنا الکتریک بنیان
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه صنعتی مبنا باتوجه به پشتوانه عظیم علمی و تجربی در زمینه های مختلف تولید و بازرگانی در صنعت برق کشور و در راستای چشم اندازی به وسعت عبور از مرزهای داخلی و ورود به بازار صنعت جهانی در سال 1386 تأسیس گردید. ازجمله اهداف شکل گیری این شرکت، ورود به عرصه ای نوین به همراه همسویی با حرکت شتابنده علم و دانش روز می‌باشد. تجهیز خطوط تولید و آزمایشگاههای شرکت به پیشرفته ترین تجهیزات و دستگاههای روز به همراه بهره مندی از آخرین دستاوردهای این عرصه و همچنین تطبیق کلیه فعالیتهای تولیدی و آزمایشگاهی خود با مراجع ذیصلاح از جمله شرکت توانیر، سازمان ملی استاندارد ایران و پژوهشگاه نیرو، اخذ مجوزهای تایید از این نهادهای مهم نظارتی و آزمایشگاهی را به همراه داشته است که این خود تاییدی بر کیفیت برتر محصول و تطبیق آن با استانداردهای ملی و بین المللی می‌باشد.

محصولات و خدمات:

کلید مینیاتوری مدل M6B

توضیحات

کلیدهای مینیاتوری اساسا برای حفاظت در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه استفاده می‌شود. این نوع کلید برای جریان الکتریکی AC، با قدرت قطع اتصال کوتاه 6 کیلو آمپر، فرکانس 50 هرتز و 60 هرتز و با ولتاژ مجاز 230 ولت و 400 ولت ، جریان مجاز1 آمپر تا 63 آمپر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. لطفا به خاطر داشته باشید از این کلید می توان برای خاموش و روشن کردن در شرایط عادی استفاده شود البته به شرط آنکه این عمل کلیدزنی به صورت مکرر انجام نشود.

کلید مینیاتوری مدل M8B

توضیحات

کلید مینیاتوری M8B : کلید مینیاتوری M8B لزوما برای حفاظت در برابر اضافه جریان و اتصال کوتاه استفاده می‌شود این کلید برای جریان الکتریکی AC و فرکانس 50 هرتز و 60 هرتز با ولتاژ مجاز 230 ولت و 400 ولت و جریان نامی مجاز از 1 آمپر تا 63 آمپر است، همچنین از سوئیچ آن برای خاموش و روشن کردن درصورتی که مکرر انجام نشود در شرایط عادی استفاده می‌شود.


سال تاسیس:
1386
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر