شرکت‌های فعال »

مجله قند و عسل ها

بروزرسانی: 1399/11/20

مجله قند و عسل ها

مجله قند و عسل ها
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

اهداف، ویژگی‌ها و خصوصیات بسته فرهنگی، تربیتی، آموزشی و سرگرمی

  •  به طور کلی مخاطب این محصول تمامی اعضای خانواده‌ و به صورت اختصاصی کودکان و والدین و در آینده نزدیک نوجوانان و جوانان در دسته بندی های دختر و پسر
  • آموزش، پرورش و رشد خلاقیت کودکان و نوجوان به وسیله بازی‌های فکری و سرگرمی
  • جایگزین نمودن شخصیت‌های میهنی با محوریت ایرانی اسلامی (اساطیر- مشاهیر و قهرمانان ملی) به جای شخصیت‌های منفی غربی
  • ترویج فرهنگ فرزندپروری با تولید محتوای مرتبط و انتشار در مجله-کتاب و سایر محصولات
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سطح آگاهی والدین در خصوص مسایل کودکان و آیین همسرداری با انتشار کتاب‌ هایی تحت عنوان “ کتاب یک دقیقه ای” به نحوی که در حداقل زمان ممکن بتوان آن را مطالعه نمود.
  •  حمایت از اشتغال زنان سرپرست خانوار با اولویت مددجویان کمیته امداد و بهزیستی – بیشتر مراحل تولید محصول توسط این عزیزان انجام می شود.
  •  کمک به والدین در جهت تربیت و ارتقاء سطح مهارت‌های کودکان با الگوهای ایرانی اسلامی از طریق روش های تربیتی علمی
  • تقویت ارتباطات کودک با والدین و دیگر اعضای خانواده و سایر افراد در جامعه همچنین احیاء روش‌های سنتی ارتباطی از طریق طراحی پاکت‌های نامه خلاقانه
  •  تقویت روحیه خودباوری و افزایش سطح ارتباطات اجتماعی با آموزش داستان نویسی و درج داستان کودکان در مجلات گوپ گوپ
  • حفظ وفاداری مخاطبان و ایجاد انگیزه خرید در مخاطبان جدید از طریق ایجاد ارتباط بین محتوای بسته موجود و بسته‌های آتی (محتوای بسته به صورت پی در پی و سریالی منتشر می‌گردد)
محصولات و خدمات:

بسته های فرهنگی گوپ گوپ اشتیاق به خواندن و یادگیری را در کودکان ایجاد می نماید.

با این امید که گامی بزرگ در جهت بالا بردن دانش و آگاهی عمومی کودکان ایران زمین برداریم.

 محتویات بسته فرهنگی گوپ گوپ

  •  پازل های فومی : (با شخصیت‌های مختلف اساطیری ملی - میهنی، کارتونی)، که می‌تواند کمک شایانی به رشد ذهنی کودک نماید، همچنین باعث شناخت بیشتر این شخصیت‌ها توسط کودک شود. به وسیله این بازی‌،کودک مفهوم نظم را درک می‌کند و تفکر منطقی در او ایجاد می‌شود. حس کنجکاوی کودک را تحریک می‌کند و او را وادار می‌سازد تا قوای ذهنی خود را در جهت رسیدن به هدف به کار گیرد و در واقع هرآنچه که می خواهد بدست آورد با دست خود بسازد.

به کودک می‌آموزد که چگونه از راه منطقی به حل مسائل بپردازد. در این بسته، داستان‌های مجله و پازل کودکان دارای ارتباط است و با این راهکار کودک می‌تواند شخصیت‌ها را بهتر بشناسد و ارتباط بهتری با شخصیت‌ها گرفته و یادگیری قطعاً بهتر و اثربخش‌تر انجام می‌گیرد.  

-        مجله تخصصی کودک و نوجوان :

ازجمله محتوای مجلات می توان به شعر، داستان و مدل‌های رنگ‌آمیزی و  قصه کودکانه اشاره کرد.

  • بخش کارنامه که هدف آن کمک به والدین در تربیت و پرورش دلبندان آن‌هاست. در سنین کودکی و خردسالی بهتر است والدین براساس برنامه، شیوه تربیتی خود را اجرا نمایند. به عنوان مثال: براساس جدول تمام کارهای روزانه کودک (مسواک زدن، شستن صورت، لباس پوشیدن، خوردن صبحانه و پوشیدن کفش‌ها و ...) لیست شود و والدین براساس این جدول به کودک خود امتیاز دهند و این امتیازدهی به رفتارهای مثبت کودکان و پاداش دادن به این رفتارها، عامل بهتری در جهت یادگیری شده و در نتیجه یادگیری با تاثیرپذیری بیشتری انجام می‌گیرد(مجله دلگرم).
  •  اما جذابترین بخش این مجموعه، جورچین سه‌بعدی حیوانات مختلف با رنگ‌های متنوع و بسیار زیباست که با مونتاژ این جورچین توسط کودک، به مرور مهارت‌ها و توانمندی‌های حرکت‌ و ذهنی‌اش رشد کرده و می‌تواند کمک موثری در جهت رشد خلاقیت کودک باشد. این بخش از محصول تنوع بسیار بالایی دارد برای تنوع بخشی بیشتر به آن، ایده‌های خلاقانه‌ای اجرا خواهد شد. کودک، با استفاده از پازل‌های سه‌بعدی، مفهوم سطح و حجم و ارتفاع آشنا شده، همچنین اشکال حیوانات و خصوصیات منحصر به فرد آن‌ها را یاد می‌دهد
  • استفاده از کاغذ جایزه (بن) جهت ترغیب و انگیزانندگی بیشتر مخاطب به استفاده از محصول

 در پایان به منطور دریافت انتقادات و پیشنهادات و برقراری ارتباط موثر با مشتریان فرم نظرسنجی در این بسته تعبیه شده است.

به صورت کلی می‌توان گفت، گوپ گوپ محصول کاملاً منحصر به فردی است که می‌تواند در بازه‌ی زمانی کوتاهی جای خود را در سبد کالای فرهنگی خانواده‌ها باز کند. این محصول کاملاً ایرانی است که از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده است که می‌تواند جایگزین قطعی محصولات وارداتی و چه بسا گران‌قیمت و نامرغوب خارجی قرار بگیرد و در بلندمدت با توسعه این محصول و بازار آن، می‌توان بر شمار مخاطبان این محصول افزود.

گوپ گوپ مجموعه‌ای مرکب از جورچین سه‌بعدی حیوانات با رنگ‌بندی منحصر به فرد، جورچین‌های متفاوت با شخصیت‌های جذاب کارتونی، مجلات کودکان و کتاب‌های یک دقیقه‌ای با مطالب مفید برای والدین گرامی است که با بسته‌بندی شکیل، قیمت‌های استثنایی و سهولت دستیابی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. با این هدف که بتواند گامی موثر در جهت اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی در بین کودکان و والدین عزیز باشد و از جهت دیگر موجب آموزش و پرورش خلاقیت در کودکان و خردسالان ایران عزیز گردد. 

سال تاسیس:
1399
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر