شرکت‌های فعال »

چرم نیکلاس

بروزرسانی: 1403/01/19

چرم نیکلاس

چرم نیکلاس
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

مجموعه چرم نیکلاس در سال 1377 از یک کارگاه کوچک با نگرشی به آینده ای بهتر فعالیت خود را آغاز نمود.

برند نیکلاس در ایران تاسیس و با تجربه و تخصص طراحی دانش دیداری و علم تولید محصولات متناسب با آناتومی بدن انسان ، تولیدات خود را روانه بازار کرد .

این مجموعه با کسب تجربه نزد اساتید بنام هنر دستی و با تکیه برعلم روز دنیا و طی 25 سال ارتباطات فنی و تجاری با کشور ایتالیا ، روش‌های دست‌ساز قدیمی را با فن آوری بین المللی و خط تولید مجهز به تکنولوزی مدرن ایتالیایی ، به تولید اهتمام ورزید.

در حال حاضر محصولات چرمی نیکلاس با همکاری طراحان ایتالیایی و مهندسین ایرانی با کنترل کیفیت مبتنی بر استانداردهای برندهای جهانی تولید می‌شود .

 نیکلاس افتخار دارد که در حال حاضر محصولات تولیدی خود را با بیش از 30 شعبه ، نمایندگی‌ و عامل فروش در سراسر کشور به مشتربان خود عرضه می‌دارد .

.امروزه  باور مشتریان این است که تولیدات نیکلاس از نظر طراحی ، کیفیت و تنوع با برندهای برتر دنیا برابری می‌کند .

محصولات و خدمات:

چرم نیکلاس در حال حاضر در طیف گسترده ای برای سه گروه عمده جامعه � زنان ، مردان و کودکان � نمایش وقار و شکوه انواع محصولات چرمین را برای زیبا پسندان و سلیقه های گوناگون بصورت منحصربفرد طراحی و با رنگ بندی متنوع به بازار عرضه مینماید که به موارد زیر به عنوان نمونه میتوان اشاره نمود :

کیف ( اداری ، حمایل ، دوشی ، پول )، کفش ( اداری ،کلاسیک ، مجلسی ،اسپرت ) ، بوت، نیم بوت ، ست های کیف و کفش زنانه و مردانه ، کیف لپ تاپ ، کوله پشتی ،  چمدان (مسافرتی و خلبانی ) ،ست های اداری و تبلیغاتی ، جاکارتی، جاکلیدی و سایر لوازم جانبی  چرمی و اکسسوری‌ها .و پوشاکی نظیر  کت ، کاپشن ، پالتو ، دستکش ، کلاه و کمربند .

سال تاسیس:
1377
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر